.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
این یک دستور است، منطقه را ترک کنید

رييس جمهور، ارتش جمهوري اسلامي ايران را نماد اقتدار عزت و افتخار ملت ايران و همه مومنان و عدالت خواهان جهان دانست و اظهار داشت: امروز نيروهاي مسلح كه برآمده از ملت بزرگ ايران و انقلاب عظيم اسلامي است،از چنان اقتداري برخوردار هستند كه دشمنان نمي توانند انديشه پليد دست اندازي به حريم ملت ايران را در سر بپرورانند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، دكتر محمود احمدي نژاد صبح امروز در مراسم گراميداشت سالروز ارتش جمهوري اسلامي ايران با تبريك اين روز ، با بيان اينكه نظام جمهوري اسلامي و ملت بزرگ ايران ، دوست و برادر همه ملت ها و دولت هاي منطقه و مستقل جهان است، گفت: ملت ايران صلح ، پيشرفت و امنيت را براي همه ملت ها مي خواهد. وي افزود: تجربه تاريخي نشان داده كه در خاورميانه كه منطقه‌اي حساس و حياتي است بهترين و تنها راه ايجاد و حفظ امنيت پايدار، همكاري و همدلي دولت ها و ملت هاي منطقه است.

رييس جمهور خاطر نشان كرد: تجربه نشان داده كه حضور و دخالت بيگانگان منشا اصلي كدورت ها ، فاصله ها و ناامني در منطقه است. وي گفت: اگر چه بيگانگان با بهانه هاي عوام فريبانه و شعارهاي دروغين لشكر كشي و دخالت هاي خود را به منطقه توجيه مي كنند، اما امروز بر همگان روشن است كه علت اصلي حضور آنها تسلط بر منابع ، ذخاير ، فرهنگ و استعدادهاي عظيم منطقه سرنوشت ساز خاورميانه است و تجربه نشان داده كه حضور آنان جز ناامني، كشتار و كينه ورزي ارمغاني براي ملت ها نداشته است.

دكتر احمدي نژاد باتاكيد بر اينكه براي ايجاد امنيت در منطقه هيچ نيازي به حضور بيگانگان نيست، تصريح كرد: روشن است كه آنان بايد منطقه ما را ترك كنند و اين يك خواهش و استدعا نيست ، بلكه دستور ، فرمان و اراده ملت هاي منطقه است كه آنان بايد به خانه هاي خود بازگردند و اداره منطقه را به دولت ها و ملت هاي منطقه واگذار كنند.

ارتش نماد توانستن است

وي افزود: امروز ارتشيان كشورمان مرداني مومن ، شجاع ، حق طلب،‌عدالت جو و آماده فداكاري در راه آرمان هاي بلند ملت ايران و فرماندهي معظم كل قوا هستند. دكتر احمدي نژاد تصريح كرد: ماموريت اصلي ارتش حفظ كشور، دفاع از مرزها و دفع تجاوزات احتمالي است .

رييس جمهور با بيان اينكه ارتش در طول 31 سال گذشته روند رو به رشد و حركت متعالي داشته است گفت: فاصله امروز ارتش با 30 سال قبل از زمين تا آسمان است. امروز ارتش پشتوانه اصلي ملت و در كنار ملت و در دل مهربان و مومن ملت ايران است و با ايمان و توكل به خدا در تمام زمينه ها به سرعت در حال پيشرفت و تامين نيازهاي دفاعي كشور است.

دكتر احمدي نژاد دستاوردهاي فرماندهان و مجاهدان ارتش را افتخار آميز دانست و گفت: امروز ارتش نماد توانستن است و عبارت الهي «مي توانيم» را هر روز ترنم كرده و در فضاي عمومي كشور جاري مي سازد.

رييس جمهور خاطر نشان كرد: ارتش قدرتمند ايران نقش بي بديلي در استقرار امنيت و برقراري تعادل در منطقه دارد و قدرت ارتش ،‌قدرت بازدارندگي است.

رييس جمهور خطاب به ارتشيان اظهار داشت: تفاوت اصلي شما با ديگران و ارتش هاي دنياي مادي و استكباري در ايمان ، اخلاص ، ولايتمداري و عشق شما به ارزش ها و آرمان هاي الهي است و فداكاري شما در 8 سال دفاع مقدس گواهي بر اين مدعا مي باشد.

نمایش موشك‌هاي بالستيك ايران

گفتنی است در مراسم روز ارتش امسال در میدان آزادی سه نسل از موشك‌هاي بالستيك ايران به نمايش در آمد.

موشك شهاب 3 با عنوان اولين موشك بالستيك ايران كه با سوخت مايع كار مي‌كند، به همراه موشك قدر 1 كه نسل بهينه‌سازي شده موشك شهاب3 است، و 16 متر طول دارد در رژه امروز 29 فروردين به نمايش گذاشته شد.

همچنين موشك سوخت جامد سجيل به عنوان يكي از دستاوردهاي مهم ارتش جمهوري اسلامي ايران در رژه امروز حضور داشتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 فروردين 1389
واقعا" كه ادعاي كدخدايي دنيا روداره . دمش گرم به اين ميگن رئيس جمهور . چي بود خاتمي گفتگوي تمدنها . رئيس بايد هميشه دستور بده . دمش گرم .بابا دمش گرم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.